Згладжувати 3D
Налаштування пояснено
Видимість об'єкта:
- Сітіфріт: чи відображати місто чи ні вночі.
- Хмари: чи не показувати хмари.
- Атмосфера: чи не показувати атмосферний шар.
- Сонце: чи не показувати Сонце.
- Місяць: чи не показувати Місяць.
Рух:
- Швидкість авторотації камери: як швидко повинна обертатися камера навколо Землі? Або хіба воно взагалі не обертається?
- Напрямок авторотації камери: обертання камери за годинниковою стрілкою або проти годинникової стрілки?
- Фізика: як швидко повинен пройти час?
Введення користувача:
- Touch rotation: дозволить або не допускати взаємодії з одним дотиком.
- Чутливість до сенсорної панелі: як швидко обертати камеру навколо Землі, коли взаємодіють, використовуючи дотик?
- Pinch-to-zoom: дозволить або не допускати подвійний дотик для збільшення.
- чутливість до Pin-to-Zoom: наскільки масштабне збільшення або зменшення масштабу фотокамери?
- Датчик обертання: дозволити або не дозволяти обертання впливу датчика.
- Чутливість сенсора до повороту: як швидко слід обертати камеру навколо Землі, коли використовується датчик?
- Вільне вертикальне обертання: чи дозволено камері вільно обертатися у вертикальному напрямку за допомогою взаємодії?
- Вільне горизонтальне обертання: чи дозволено камері вільно обертатись у горизонтальному напрямку за допомогою взаємодії?
Графіка:
- якість текстури Землі: якою має бути якість текстури Землі?
- якість текстури світлових ліхтарів: якою має бути якість текстури світлових лінз?
- Якість текстури хмар: якою має бути якість текстури хмар?
- Якість фонової текстури: якою має бути якість фонової текстури?
- Якість текстури сонця: якою має бути якість текстури Сонця?
- Якість текстури місяця: Якою має бути якість текстури Місяця?
- Модель геометрії якості: Якою має бути якість моделей?
- Об'єднайте текстурні шари: чи повинні об'єднуватися текстури Землі, сітіліт та хмари?
- 3D-фон: чи повинен фон бути 2D або 3D?
- Освітлення: чи повинно Світло випромінювати сонце?
- Спалах лінзи: чи має сонце ефект спалаху лінзи?
- Шейдер: чи повинні в моделях застосовуватися шейдер?
Розширені налаштування:
- Колір атмосфери: колір RGB (червоний-зелений-синій) для атмосферного шару. Допустимі значення: 0 ~ 255
- Обмін: чи варто змінювати текстури, якщо це можливо? Це зменшить використання пам'яті.
- Mipmap: чи слід наклеювати текстури?
- глибина кольору: 16-бітна або 32-бітова текстура? 16-розрядний пристрій зменшить використання пам'яті.
- Текстурна фільтрація: чи слід фільтрувати текстури? (Низькоякісні текстури виглядають пікселями, коли вимкнено).
- Стиснення текстури: чи слід стискати текстури?
- Стиснення текстури (ETC1): Чи слід стискати текстури за допомогою ETC1? (не всі пристрої підтримують це)
Використані дозволи
Інтернет і мережа: реклама
Зберігання та читання: обмін
Місцезнаходження: цільова реклама (і зарезервована для можливих нових функцій у майбутньому)
Платежі: у програмах покупки
Аудіо: аудіо-візуалізатор із спалахом об'єктива
Кредити
Бібліотека 3D-двигунів jPCT
http://www.jpct.net/
Мілківей фотографія
ESO / S. Brunier
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
http://www.eso.org/public/images/eso0932a/
Текстури
http://www.celestiamotherlode.net/
http://www.celestiamotherlode.net/legal.html
Додаткові кредити
НАСА
http://www.nasa.gov/
Вікіпедія
https://www.wikipedia.org/
Підтримка
Якість текстур дуже залежить від доступної оперативної пам'яті / пам'яті вашого пристрою.
Більше оперативної пам'яті / пам'яті = текстури вищої якості.
Ця програма підтримує пристрої Android 2.1 та вищу версію Android.
Майте на увазі, що старіші версії Android можуть не мати деяких функцій.
Будь-ласка, повідомте про помилки та помилки на адресу: abiram1996@gmail.com
Відомі помилки / помилки:
Позиція обертання в реальному часі місяця не є правильною, це лише позиції.
Випадає з пам'яті, коли пристрій не може обробляти текстури вищої якості